Lost - Guardians
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lost - Guardians

Om jeg så har profetisk gave, Og kender alle hemmeligheder, Og ejer al kundskab, Og har al tro, Så jeg kan flytte bjerge, Men ikke har kærlighed, Har jeg intet
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Troppe/flåde statestik

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeOns Feb 04, 2009 12:27 pm

Her kan i se hvilke tropper der er de mest optimale enheder og skibe til angreb både til land's og til vand's
Håber det virker hehe

Alle udregninger er med opgraderinger fuldt ud.
Begreber:
G: Guld
T: Time
Offen.: Offensiv
Defen.: Defensiv
Speed: Hastighed
AG: Angriber
MS: Modstandsdygtig
RB: Rambuk
L: Læge
K: Kok

Det er lavet af Ravn fra WCC!!! på Beta serveren ^Smile^

Troppe/flåde statestik Optime10

Sådan nu skulle det være det rigtige:D


Sidst rettet af Midas Fre Feb 06, 2009 12:38 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeOns Feb 04, 2009 5:08 pm

så det vil sige at det skal være en blanding af dampkæmpere, falankser og bueskyttere i forsar med hær hvis jeg ikke har regnet helt forkert =)
Tilbage til toppen Go down
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeTors Feb 05, 2009 12:47 pm

en ting. hvad betyder de gule tider på højre side. kan se det har et eller andet at gøre med enhedernes styrker da f.eks. et mortorskib, står der, har 343,2 defensive styrke, men rigtigt har den "kun" 156. hvordan hænger det sammen? det er det samme med falankser. her står der 97,5 defensive styrker og i spillet står der 45. er % for defensiv bonus nu belvet på over 100% eller sådan noget? =D

mvh Gonlom
Tilbage til toppen Go down
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeTors Feb 05, 2009 7:39 pm

Tja, dine spørgsmål kan jeg ikke svare på, Gonlom Very Happy Er selv lidt forvirret af det der scratch
Men ville bare lige sige, at jeg har snakket med en af mine venner, som oss spiller, om det, og vi er blevet enige om at stenslynger faktisk også er ganske gode.. Jeg ved godt, de ikke er så gode i angrebs- og forsvarsstyrke, men i skal tænke på, at det BESTEMT ikke betyder alt.. Hvis man ser på en bombardier vs. en stenslynger, så har en bombardier 3 i stamina mens en stenslynge har 7.. En stenslynge alene ville selvfølgelig ikke kunne slå en bombardier af den grund, men min ven viste mig en beregner, der viser, hvordan en kamp mellem bestemte tropper med forskellige opgraderinger og forsvars- og angrebsbonus, vil udvikle sig og ende.. Denne beregner viser bl.a. at 3000 stenslynger vil vinde over 300 bombardiers..

300 bombardiers koster 9000 guld per time.. Det gør 3000 stenslynger også - altså er der ikke forskel i upkeep på 300 bombardiers og 3000 stenslynger.. 300 bombardiers har til sammen 900 i stanima mens 3000 stenslynger tilsammen har 21000 i stanima! En kæmpe forskel som betyder, at stenslyngerne vinder, selvom bombarierne har en større angrebs- og forsvarsstyrke!

Så selvom stenslynger måske umiddelbart ikke virker vildt skræmmende, er det altså værd at lade ens hær bestå af en stor del af dem! Det skal lige siges, at min vens hær næsten udelukkende består af stenslynger og kokke, og han lige nakket 4 spillere som til sammen har en generalscore, der VAR dobbelt så stor som hans! Wink Ved desværre ikke lige hvor man finder den beregner han bruger, men jeg skal spørge ham, når han kommer på, og så kan jeg jo lige tilføje et link Wink Men overvej det gutter og guttinder! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeTors Feb 05, 2009 8:26 pm

den er nem nok at finde søren =) den ligger skam inde under ika-world =)

tryk på "udregninger" det står ovenover der hvor man kan trykke på find by,ø osv. ;D

det skal dog lige siges at den IKKE er blevet opdateret til v.3.0 så det er lidt ubrugeligt =(

men siger dog ikke at han har fundet et andet program, hvor man kan indtaste hvor mange enheder mod hvor mange enheder
Tilbage til toppen Go down
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 12:27 pm

for at se de 30% ekstra forsvars/angrebsbonus skal i kigge lige til højre for de første tal =) jeg havde set forkert =D


Sidst rettet af Gonlom Fre Feb 06, 2009 3:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 1:11 pm

http://ikariamlibrary.com/?content=IkaFight

Det er den beregner, jeg snakkede om.. Det er altså ikke den på ika-world, han har brugt.. Det ska dog siges, at den ikke er helt præcis, men den giver et godt bud på, hvordan en kamp vil falde ud Smile Tjek den Wink
Tilbage til toppen Go down
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 2:24 pm

hvis vi tager det eksempel som en af dine venner havde... så satte jeg 3000 stenslynger i forsvar (uden mur) mod 300 bombardiers. der var 10 kokke og læger på hver side. stenslyngerne ville vinde efter 11. omgang =D der gik kun 399 stenslyngere til grunde og det er jo ingenting i forhold til 300 bombardier =D så stenslyngere er faktisk gode.
Tilbage til toppen Go down
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 4:51 pm

Lige præcis! Wink Så selvom de ikk ser så skræmmende ud, er de ret gode Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Troppe/flåde statestik Empty
IndlægEmne: Sv: Troppe/flåde statestik   Troppe/flåde statestik Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Troppe/flåde statestik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lost - Guardians :: Spørgsmål, hjælp og link's-
Gå til: