Lost - Guardians

Om jeg så har profetisk gave, Og kender alle hemmeligheder, Og ejer al kundskab, Og har al tro, Så jeg kan flytte bjerge, Men ikke har kærlighed, Har jeg intet

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

hvor skal jeg sætte?

Go down 
ForfatterBesked
Gonlom

Antal indlæg : 161
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

IndlægEmne: hvor skal jeg sætte?   Lør feb 07, 2009 3:59 pm

lige nu har jeg 5 byer , men i løbet af få dage har jeg opgraderet alel mine residenser og vil så have min 6. by på en svovlø. jeg tænker så. Hvor skal jeg sætte den?

der er 2 muligheder.

1) sætte den i nærheden så jeg kan sende svovl til mine andre byer så de kan blive større med hær og omvendt så mine byer kan sende ressourcer til den.

2) have den som en raid by en del væk fra de andre byer. kan så selv skaffe ressourcerne via plyndringer, men lang transporttid hvis jeg skal have svovl til mine andre byer...

hvad syntes i =)

kom med positive-negative sidder til begge måder
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Midas
Admin

Antal indlæg : 172
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

IndlægEmne: Re: hvor skal jeg sætte?   Ons feb 11, 2009 9:58 pm

Positivt 1:
Det er godt at have en by tæt på dig, så du kan sende ressourcer hurtigt og nemt. Selv har jeg tænkt mig at min svovl by skal være en fæstning, med høj bymur høj kasserne og høj skibsværft og høje lagere så der er meget beskyttet og meget plads. Det kunne du jo også gøre;)

Negativt 1:
Hvis din by ligger klods op ad dine andre byer, så finder fjenden dem super nemt og du vil kunne være et nemt bytte.

Posetivt 2:
Med en raid by, er det meget billigere at plyndre, og du vil kunne skaffe hurtige og billige ressourcer.

Negativt 2:
En raid by flytter du hele tiden, derfor kan du ikke tjene mange point på den og du skal lede efter gode farms hele tiden, når din gamle stopper, og du vil hele tiden være afhængig af gode/hurtige farms.

Mit valg:
Selv ville jeg sørge for at lave en by tæt på de andre, og så når jeg havde opgraderet mine residensser og palads igen ville jeg få en raid by, for så er jeg ikke lige så afhængig af min raid by som hvis jeg ikke havde en svovl by Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://lostguardians.danskforum.net

hvor skal jeg sætte?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1