Lost - Guardians
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lost - Guardians

Om jeg så har profetisk gave, Og kender alle hemmeligheder, Og ejer al kundskab, Og har al tro, Så jeg kan flytte bjerge, Men ikke har kærlighed, Har jeg intet
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 in-aktivitet og ferie

Go down 
+2
Søren
Gonlom
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 5:38 pm

ved ellers ikke lige hvor jeg skal placere det her =)

men kan se at spillerne Piger121212, Camilla m og rockbiter er in-aktive. camilla m er på ferie mod men tror hun er in-aktiv så burde de ikke smides ud ? =) det er ren nysgerrighed jeg spørger, men det er ikke særlig dejligt at vi har nogle in-aktive i vores dejlige alliance : )


ved så ikke lige med tim bo haag om han er in-aktiv eller virkelig er på ferie. =)

men sys bare vi bør kigge på om de skal blive i alliancen =)

ellers kan jeg se at vi alle andre er aktive =D
Tilbage til toppen Go down
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 8:23 pm

Jeg er enig med Gonlom.. Det er ikke meget ved af have inaktive spillere eller spillere, der altid er på feriemode, med.. De bidrager ikke med noget, og optager pladser i alliancen, som ellers kunne bruges på aktive spillere.. Så længe der er plads til flere medllemmer, er det selvfølgelig ikke noget problem, at de tager de pladser, men jeg synes da også, vi bør overveje, om det er noget ved at have dem med Smile Hvis det er nogen der har været inaktive eller på feriemode længe, er der nok ikke stor chance for, at de nogensinde logger på igen.. Og i dette tilfælde ville det da også pynte lidt på alliancens gennemsnitspoints Very Happy
Tilbage til toppen Go down
hippokrates




Antal indlæg : 6
Join date : 29/12/08

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 10:21 pm

de er smidt ud nu, har tit tænkt det samme:)
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 10:56 pm

Det gik skam stærkt.
Er vandt til at der går mange uger før nogen tager sig sammen til at gøre det, og så skal det lige diskuteres syv millioner gange:D
Jeg kan bedre og bedre lide den her alliance, for hver dag der går:D
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:34 pm

Ja det var godt nok hurtigt! Wink
Det har også været mit indtryk, siden jeg kom med i denne alliance, at her sker der noget, i forhold til min tidligere alliance.. Det her er en god alliance, hvor man hjælper hinanden, og der er handling og ikke bare snak! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:35 pm

Ja det er skam rart:D jeg er slet ikke vant til at jeg skrive en besked med at jeg bliver angrebet og i løbet af 1 time er der kommet 7 beskeder hvor der står ankomst tidspunkt osv. Desværre bor jeg bare så langt væk:(
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:40 pm

jeg "elsker" også den her alliance =D alle hjælper hinanden og der går ikke flere år førder er taget en beslutning =) vi kan have det sjovt samtidigt med at vi er alvorlige. godt at man kan blande de 2 ting lidt =) jeg så fra første dag at alle var villige til at hjælpe og at der var en god omgangstone samt at alle var glade og positive =)
Tilbage til toppen Go down
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:48 pm

Ja jeg synes også, det er en mega god alliance! Man når næsten kun lige at sende en besked om, at man har brug for hjælp, og så er der tropper eller skibe på vej! Smile Det var også en af grundende til, at jeg ikke tøvede med at skifte fra min forrige alliance, hvor jeg som regel ikke engang fik svar, hvis jeg spurgte, om nogen kunne hjælpe mig Surprised Jeg synes også det er godt, vi kan have noget humor med, samtidig med at vi er alvorlige omkring spillet Wink
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:51 pm

jah det er skam sådan en rigtig alliance skal funge:D alle skal yde noget og samtidig kan alle nyde noget:D
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:54 pm

enig =D men midas. nu er det lidt svært at hjælpe dig når du ligger og bekriger Hannibal osv. ;D problemet er ikke at det er Hannibal og store spillere. problemet er afstanden :S
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 11:56 pm

jah det er rigtigt nok:( men jeg arbejder også på livet løs med at få medlemmer omkring mig, skrev til en i dag om han kunne nå at hjælpe mig men kunne han desværre ikke, men om to tre dage har han "nok" (= ingen) ressourcer og så kan han måske godt hjælpe mod WarL og så har vi jo et medlem tæt på mig:D hehe

Han hedder laksefar forresten:D

Haha jah "#%/& pølse finger haha:D


Sidst rettet af Midas Tors Jan 08, 2009 12:01 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 12:00 am

ret lige til laksEfar ;P men han er da god =D
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 12:02 am

hehe har du hørt om ham?
Han var i "krig" med 1337 for ikke så længe siden:D hehe
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 4:47 pm

har ikke sårn hørt om ham men hvordan i krig?
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 6:39 pm

Han startede med at angribe et medlem med en GP på 2k. Så fik han en advarsel fra deres general om at hvis han ikke stoppede kom der 33 medlemmer efter ham, så angreb han da bare tre mere indtil han havde nok ressourcer til det han skulle bygge, så skrev han tak for kampen og forlod deres byer Laughing haha
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 7:08 pm

roflmfao lol ;D awesome!!! ;P
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeTors Jan 08, 2009 8:09 pm

haha yep;) hehe håber lidt at han kan hjælpe:D
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
futte_1

futte_1


Antal indlæg : 27
Join date : 29/12/08
Age : 44
Geografisk sted : Råby---Randers

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 11:15 am

Hey

Syntes bestemt vi skal have ham Laksefar med, lyder som en der passer lige ind i vores alliance :-)

futte_1
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 2:47 pm

I'm working on it I'm working on it lol!

Han skal lige have lidt tid til at tænke og alt det der:D
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 11:05 pm

Hva med The Glory, ville han ikke med i alliancen? Sad hehe
Tilbage til toppen Go down
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 11:17 pm

skriver lige til ham =)
Tilbage til toppen Go down
Søren

Søren


Antal indlæg : 129
Join date : 28/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Brovst, Nordjylland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 11:19 pm

Godt Wink Det ville da være fedt nok at få ham med oss Razz
Tilbage til toppen Go down
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 12:28 pm

The Glory har meddelt athan smutterherover til os =D
Tilbage til toppen Go down
Midas
Admin
Midas


Antal indlæg : 172
Join date : 27/12/08
Age : 31
Geografisk sted : Rønnede-Sjælland-Danmark

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 1:15 pm

SÅDAN !!! fedt nok:D cheers
Tilbage til toppen Go down
https://lostguardians.danskforum.net
Gonlom




Antal indlæg : 161
Join date : 28/12/08
Age : 30
Geografisk sted : helt nede ved grænsen til Tyskland

in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitimeLør Jan 17, 2009 7:26 pm

vsuel står som in-aktiv =O nogen der ved hvorfor?

og tim bo haag har sidst været inde den 27.12.. står i feriemod... har han en lang skiferietur eller noget =D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





in-aktivitet og ferie Empty
IndlægEmne: Sv: in-aktivitet og ferie   in-aktivitet og ferie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
in-aktivitet og ferie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Lost - Guardians :: Spørgsmål, hjælp og link's-
Gå til: